Primera Consulting » Xidmətlər » Təlim » ISO 10002:2018 Təlimi : Müştəri Məmnuniyyətinin İdarə Edilməsi Sistemi

Digər bölümlər

ISO 10002:2018 Təlimi : Müştəri Məmnuniyyətinin İdarə Edilməsi Sistemi

ISO 10002:2018 Təlimi : Müştəri Məmnuniyyətinin İdarə Edilməsi Sistemi

Müştəri şikayətlərinin effektiv idarə olunmasını, müştəri məmnuniyyətinin artırılmasını və təşkilatın müştərilərlə əlaqələrinin gücləndirilməsini təmin etmək üçün ISO 10002 standartının tələbləri və tətbiq metodları.


Təlimin Məzmunu:


  • Müştəri məmnuniyyətinin idarə edilməsi prinsipləri və ISO 10002 tələbləri;


  • Müştəri şikayətlərinin qəbul edilməsi və cavablandırılması prosedurları;


  • Şikayətlərin araşdırılması və problemlərin həlli yolları;


  • Müştəri rəyinin təhlili və inkişaf strategiyalarının hazırlanması;


  • Şikayətlərin idarə edilməsində effektiv kommunikasiya texnikaları.


Təliminfaydaları:


·      Müştəri şikayətlərinindüzgünidarə olunması və məmnuniyyətinartırılması yollarını öyrənmək;


·      Müştərixidmətlərininvə əlaqələrininkişafını təminetmək;


·      Müştəriməmnuniyyətiilə bağlı ölçülərieffektiv şəkildə tətbiqetmək;


·      Müştəriyönümlü idarəetmə mədəniyyətinitəşkilatdaxilində inkişafetdirmək.


Sertifikatı yoxla
Əldə etdiyiniz sertifikatınızı asanlıqla yoxlayın

Xidmətlərlə bağlı sualınız var?

Aşağıda göstərilən form vasitəsilə bizə müraciət edə bilərsiz

Ən qısa zamanda əməkdaşlarımız sizə geri dönüş edəcəkdir

Konsultasiya al