
ISO 22483:2020 Təlimi: Turizm və Əlaqədar xidmətlər
Turizm sahəsində xidmət keyfiyyətini artırmaq, müştəri məmnuniyyətini təmin etmək və davamlı turizm strategiyalarını qurmaq.
TəliminMəzmunu:
- Turizm xidmətlərinin keyfiyyət standartları;
- Müştəri məmnuniyyətinin ölçülməsi və idarə olunması;
- Ekoloji və sosial məsuliyyət yanaşmaları;
- Risklərin və resursların idarə olunması.
Təlimin faydaları:
· Turizm sektorunda xidmət keyfiyyətinin artırılması üçün standartları öyrənmək;
· Turizm xidmətlərinin idarəedilməsi və müştəri məmnuniyyətini təmin etmək;
· Turizm sektoru üzrə xidmət tələbləri və idarəetmə sistemlərinin tətbiqi üzrə bacarıqlar qazanmaq;
Sektorun səmərəliliyini artırmaq üçün standartlara uyğun metodlardan istifadə etmək